مجله
بازگشت به خانه

اینجا شما می‌توانید مقالات و نوشته‌های جدیدترین تحولات و اخبار مرتبط با این حوزه را پیدا کنید. از تجربیات و دانش متخصصان معتبر بهره ببرید و به عمق مسائل مرتبط با مجتمع خدمات آزمایشگاهی، آموزشی، بازرسی اقیانوس سبز  پی ببرید. با دنبال کردن این صفحه ، می‌توانید به سرعت به روزترین اطلاعات و افکار راجع به این حوزه را دریافت کرده و به بهبود مهارت‌ها و دانش خود بپردازید.

آخرین اخبار  و رویدادها

آزمایشگاه شیمی

آزمایشگاه شیمی
    هدف از تجزیه شیمیایی این است که اجزا سازنده ی یک ماده طبیعی یا مصنوعی مشخص شود تجزیه کیفی شامل مجموعه از روش ها و مهارتها برای تعیین ساختار نمونه مورد نظر می باشد این روشها شامل مجموعه ای از روشهای دستگاهی استفاده از دستگاههایی از جمله FT_IR, GCMASS, XRD, XRF جذب و نشر ، تعيين نقطه ذوب، هدایت سنجی PHمتری ، تنسیومتر دانسیتومتر.... و روشهای شیمیایی شامل …
ادامه مطلب

آزمایشگاه ابزار آلات

آزمایشگاه ابزار آلات
  این بخش شامل آزمونهای گشتاور ابعادی و سختی سنجی و عملکردی و... می باشد.انواع کالاهایی که در این زمینه آزمون میشود شامل آچارهای یک سرتخت و یک سر رینگ ، بکس فرانسه ، شلاقی ، لوله گیر آلن انواع انبر دست ها دم باریک گازانبرها ... می باشد.
ادامه مطلب

آزمایشگاه لوازم خانگی

آزمایشگاه لوازم خانگی
  در این آزمایشگاه ایمنی انواع لوازم برقی خانگی همچنین ابزارهای برقی موتوردار دستی و انواع وسایل صوتی و تصویری تعیین میگردد. از جمله دستگاههای مورد استفاده در این آزمایشگاه می توان به دستگاه leakage Test کنج آزمون ، محفظه دما و رطوبت و... اشاره کرد.
ادامه مطلب

آزمایشگاه اوزان

آزمایشگاه اوزان
  در این آزمایشگاه اقدامات بازرسی و بررسی ادواری وسایل توزین و سنجش سبک واحدهای صنفی مبنی بردقت صحت و تایید عملکرد آنها و الصاق برچسب مخصوص اوزان و مقیاسها توسط کارشناسان فنی آزمایشگاه صورت میگیرد.
ادامه مطلب

آزمایشگاه مکانیک و فلزشناسی

آزمایشگاه مکانیک و فلزشناسی
  آزمایشگاه مکانیکی در این آزمایشگاه خواص مکانیکی ماده شامل کشش فشار خمش ضربه و سختی اندازه گیری می شود. کالاهایی که در این آزمایشگاه آزمون میشود شامل انواع میلگردها طناب ،فولادی ورق ها و لوله ها ، نبشی ، تیر آهن ، انواع پیچ و مهره و... میباشد.
ادامه مطلب

آزمایشگاه شیرآلات

آزمایشگاه شیرآلات
شامل آزمون فشار هیدرواستاتیک تست  حساسیت و جریان سنجی و ابعادی و… می باشد. انواع کالاهایی که در این زمینه ازمون میشود شیرهای بهداشتی اهرمی مکانیکی  کلاسیک و شیرهای ساختمانی مانند شیر یکطرفه توپی و… می باشد.
ادامه مطلب

علم در زندگی

علم در زندگی
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
ادامه مطلب